فراخوان تشکیل بانک اطلاعات مدیریتی
 

بسمه تعالی

فراخوان تشکیل بانک اطلاعات مدیریتی

سازمان انتقال خون ایران

 

با توجه به پیشنهاد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری مبنی بر انتخاب بخشی از مدیران دستگاه‌ها از طریق فراخوان عمومی و تایید و تاکید ریاست محترم جمهوری بر اجرای این پیشنهاد، سازمان انتقال خون ایران در نظر دارد با هدف شایسته گزینی و ایجاد فرصت های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی خدمتگزاری برای مسئولیت های ستادی و استانی از میان نیروهای داوطلب واجد شرایط درون سازمانی بر اساس فرایند اجرایی و ضوابط قانونی ذیل، مدیران مورد نیاز خود را گزینش کند. لذا بدینوسیله از کلیه افراد داوطلب واجد شرایط تقاضا می شود با توجه به موارد زیر نسبت به درج اطلاعات درخواستی و ارسال آن به آدرس Assessment_office@ibto.ir  به دفتر مدیریت عملکرد اقدام نمایند.

بدیهی است کلیه مدارک ارسالی حضرت عالی/ سرکار عالی در این دفتر به امانت نگه داری خواهد شد.

 

فرایند اجرایی انتخاب مدیر:

  1. دریافت فرم درخواست تکمیل شده
  2. ارسال پاسخ ایمیل به متقاضی جهت تایید دریافت فرم درخواست و رزومه
  3. بررسی مدارک توسط کارگروه مشخص
  4. بایگانی کردن اطلاعات هر فرد در بانک اطلاعاتی مدیران
  5. اطلاع رسانی به متقاضیان واجد شرایط جهت دعوت به مصاحبه 
  6. ارزیابی شایستگی بر اساس  رزومه و معیارهای کارگروه مصاحبه
  7. اطلاع رسانی و هماهنگی از طریق منطقه ذیربط

 

ضوابط و اولویت بندی امتیاز‌دهی به متقاضیان:

  1. ارزیابی شایستگی‌های عمومی متقاضیان توسط اعضاء کارگروه بررسي، و شايستگي‌ها براساس معیارها و امتیازآوری متقاضیان بر اساس محور های زیر انجام خواهد گرفت:
  2. اصول اخلاقي: اخلاق حرفه‌ای، مسئولیت‌پذیری و روحیه خدمت
  3. مدیریت سازمان: قاطعیت، برنامه‌ریزی و سازماندهی، نظارت و کنترل و بهبود کیفیت
  4. مهارت فنی : دانش و تخصص، تجربه و فعالیت‌های حرفه‌ای، آگاهی محیطی و سازمانی و تسلط بر استانداردها و SOPهای سازمان
  5. مدیریت کارکنان:  هدایت و توانمندسازی کارکنان، ایجاد انگیزه ، مشارکت‌جویی، تفویض اختیار، حل تعارض و اختلافات
  6. شخصیت سازمانی: تحول‌گرایی حرفه‌ای و پیشرفت‌گرایی، خوداثربخشی، تسلط بر خود و‌ انعطاف‌پذیری
  7. مدیریت بحران
  8. ارزیابی شایستگی‌های تخصصی متقاضیان توسط اعضاء کارگروه بررسي و شايستگي‌ها براساس معیارها و امتیازآوری متقاضیان بر اساس محور های زیر انجام خواهد گرفت:
  9.  دارا بودن سابقه اجرایی و نوآوری در فرایندهای سازمان انتقال خون در حوزه مربوطه
  10.  دارا بودن پست و مسئولیت فنی
  11. گذراندن دوره های آموزشی مدیریتی و مالی

 

شرایط احراز پست‌های مدیریتی سازمان

  1. برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذيربط
  2. کارمند رسمی، پیمانی يا قراردادی سازمان انتقال خون
  3. دارا بودن مدرک تحصيلي دکتری پزشکی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای و یا تخصصی در رشته های علوم آزمایشگاهی و یا علوم مرتبط با انتقال خون.
  4. دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت مرتبط باانتقال خون
  5. امکان حضور مستمر مدیر در استان و سکونت خانواده وی در محل خدمت، الزامی است.

 

مدارک مورد نياز

  1. رزومه (حداکثر دو صفحه شامل سوابق تحصیلی، سوابق شغلی و دوره های آموزشی گذرانده شده اعم از دوره های مالی و مدیریتی)
  2. فرم تکمیل شده مربوط به اطلاعات فردی، تحصیلی و شغلی

* سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر بین ساعات 11-9 صبح  با دفتر مدیریت عملکرد به شماره تلفن 88601579-021 (سرکار خانم ضرغامیان) تماس حاصل فرمایند.

 

   دانلود فایل : فرم.docx           حجم فایل 24 KB